Սերտիֆիկացված առցանց դասընթաց
Ամբողջական դասընթաց փորձառու և սկսնակ ադմինիստրատորների, մենեջերների և տնօրենների համար:
փոխանցումով կամ IDram-ով գնելու համար գրեք մեր էջին
դաս/օր
շաբաթ
րոպե
հարց
Salon Pro դասընթացը ներառում է այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է ժամանակակից սրահի աշխատանքը լիարժեք կառավարելու համար:
Անկախ նրանից` նոր եք այս ոլորտում, թե ունեք տարիների փորձ, դասընթացը կօգնի Ձեզ ձեռք բերել նոր գիտելիքներ և հմտություններ:
Դասընթացը տրամադրում է սպասարկման, ավտոմատացման, պրոցեսների ներդրման, հաշվետվությունների և այլ առաջատար լուծումներ, որոնք հիմնված են թե՛ տեղական և թե՛ արտասահմանյան փորձի վրա:
Այս դասընթացը լավագույն հնարավորությունն է գեղեցկության և խնամքի ոլորտի բիզնեսների կառավարման ժամանակակից մեթոդներին ծանոթանալու համար:
Գնել հիմափոխանցումով կամ IDram-ով գնելու համար գրեք մեր էջին
Արժեքը` 65,000դր.
Ազատ և ճկուն գրաֆիկ
Կմասնակցեք դասընթացին Ձեզ հարմար ժամի: Կկազմեք Ձեր գրաֆիկը:
Պրակտիկ վարժություններ
Կամրապնդեք ստացված գիտելիքները թեստերի և պրակտիկ վարժությունների միջոցով:
Ավարտական սերտիֆիկատ
Դասընթացի ավարտին կստանաք մասնակցությունը հավաստող սերտիֆիկատ:
Հասանելի ցանկացած վայրից
Կսովորեք Ձեզ հարմար վայրից: Ձեզ ընդամենը անհրաժեշտ է համացանցին միացված համակարգիչ:
Ավարտելով այս դասընթացը` Դուք կտիրապետեք գերազանց սպասարկման գաղտնիքներին, սրահի ավտոմատացման և պրոցեսների օպտիմիզացիայի հնարքներին:
Սովորեք սրահի կառավարման արդիական մեթոդներին և ավելացրեք Ձեր բիզնեսի եկամուտը:
Դարձեք պահանջված մասնագետ արագ զարգացող ոլորտում: Գեղեցկության ոլորտում գործող 5 սրահներից 4-ը ունեն հմուտ ադմինիստրատորի և մենեջերի կարիք:
Մասնակցելով այս դասընթացին` Դուք ձեռք կբերեք գիտելիքների և հմտությունների մեծ պաշար, որը կօգնի Ձեզ սկսել կարիերան կամ աճել մասնագիտորեն այս ոլորտում` դառնալով անփոխարինելի մասնագետ: Ժամանակակից սրահում ադմինիստրատորը/մենեջերը հանդիսանում է կարևորագույն օղակը հաճախորդի, մասնագետի և բիզնեսի միջև:
փոխանցումով կամ IDram-ով գնելու համար գրեք մեր էջին
Բանկային փոխանցմամբ կամ IDram համակարգով վճարելու համար խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ հետ` գրելով մեր ինստագրամյան էջին
emlyՀաճախորդի գերազանց սպասարկում, աշխատանքային պրոցեսներ, հաճախորդի հոգեբանություն
Հրաչուհին ունի 12+ տարվա փորձ հաճախորդների սպասարկման և դրան առնչվող ոլորտներում: Որպես առաջատար և Հայաստանում ինովացիոն գեղեցկության սրահի հիմնադիր` նա ձևավորել է սպասարկման կատարելության իր սկզբունքները և մոտեցումները: Հանդիսանալով փորձառու և պրակտիկ հոգեբան` Հրաչուհին հաճախորդի սպասարկմանը նայում է նաև խորը հոգեբանական վարքագծային տեսանկյունից:
Բիզնես ավտոմատացում, պրոցեսներ, հաշվետվություններ, օպտիմիզացիա
Ալեքսանդրն ունի 18+ տարվա մասնագիտական փորձ և վերջին 12 տարիներին զբաղվում է սեփական բիզնեսներով և հանդիսանում է 5 կազմակերպությունների համահիմնադիր: Այդ բիզնեսները տարբեր ոլորտներից են` տպագրություն, ՏՏ կազմակերպություն, գեղեցկության սրահ, սրտարտափներ և կոնֆերանսների կազմակերպում: Ալեքսանդրի խորին համոզմամբ ցանկացած բիզնեսի աճի և զարգացման կարևորագույն մասը կազմում է բիզնես ավտոմատացումը և պրոցեսների ներդրումը:
Այս դասընթացը նախատեսված է թե՛ ոլորտում փորձ չունեցող սկսնակների, թե՛ փորձառու և ոլորտին տիրապետող մասնագետների համար (մասնավորապես ադմինիստրատորներ, մենեջերներ, տնօրեններ և հիմնադիրներ):
Դասընթացը ընդգրկում է սրահի աշխատանքին առնչվող բոլոր գործառույթները` հաճախորդների սպասարկում, պրոցեսներ և ավտոմատացում, տեխնիկական և սպասարկման խնդիրների լուծում, աշխատանքի կազմակերպում, գրանցումների վարում, վաճառքների իրականացում, պահետսի վերահսկում և այլն:
Դասընթացի գործնական հատվածում օգտագործվում է emly «ամբողջը մեկում» սրահների կառավարման ժամանակակից համակարգը: Այս համակարգում առկա բոլոր հասկացությունները և սկզբունքները ունիվերսալ են և համատեղելի են ցանկացած այլ ժամանակակից համակարգի հետ:
Մասնակցության համար անհրաժեշտ է հայերենի գերազանց իմացություն, համակարգչի հետ աշխատելու հիմնական գիտելիքներ, պարզ հաշվարկների կարողություն և, ամենակարևորը, նոր գիտելիքներ և հմտություններ ստանալու ցանկություն:
Ամբողջ դասընթացը բաժանված է 14 մոդուլի/օրվա, որոնք բաժանված են 4 շաբաթվա մեջ, այսինքն` շաբաթական 3-4 դաս: Մասնակիցները ստանում են մոդուլի նյութը Telegram-ի հատուկ, փակ խմբում: Դասը բաղկացած է տեսանյութերից, թեստերից և առաջադրանքներից: Դասն անցնելու համար անհրաժեշտ է միայն հայերեն ստեղնաշարով համակարգիչ և համացանց:
Դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցներին տրվում է ավարտական սերտիֆիկատ, որը վավերացնում է սույն դասընթացին մասնակցությունը: Սերտիֆիկատը թվային է և ուղարկվում է PDF ձևաչափով: Ցանկության դեպքում կարող եք պատվիրել թղթային տարբերակը:
Դասընթացի ընդհանուր նյութը կազմում է 3 ժամ 15 րոպե, իսկ թեստերը անցնելու համար հարկավոր է ընդհանուր 1 ժամ ժամանակ: Դասընթացը նախատեսված է անցնել 3-ից 4 շաբաթվա ընթացքում:
Դասընթացի արժեքը (ներառյալ բոլոր հարկերը) 65,000դր է յուրաքանչյուր մասնակցի համար: Վճարումը կատարվում է առցանց` բանկային Master կամ Visa քարտերի միջոցով: Անհրաժեշտության դեպքում հնարավոր է վճարել նաև բանկային փոխանցմամբ կամ IDram համակարգով:
Օր 1
Օր 2
Օր 3
Օր 4
Օր 5
Օր 6
Օր 7
Օր 8
Օր 9
Օր 10
Օր 11
Օր 12
Օր 13
Օր 14
Մասնակցության համար անհրաժեշտ է
Հայերենի բանավոր և գրավոր գերազանց իմացություն
Telegram հաշիվ
դասի նյութը ստանալու համար
Facebook բիզնես էջ
CRM համակարգի վարժություները անցնելու համար
Gmail.com էլ. հասցե
թեստերի համար
Համակարգիչ և հայատառ ստեղնաշար
Համակարգչի հետ աշխատանքի ընդհանուր գիտելիքներ
փոխանցումով կամ IDram-ով գնելու համար գրեք մեր էջին